A projekt keretében diákok, pedagógusok és különböző iskolai segítő szakmák képviselőinek közvetlen bevonásával egy 25 perces kisfilm készült hozzá kapcsolódó képzési segédlettel. A film az iskolai agresszió kezelésére illetve megelőzésére alkalmas alternatív konfliktuskezelési és kommunikációs eljárásokat mutat be működés közben.
Készítőinek szándéka szerint az önmagában is beszélgetésre, továbbgondolásra inspiráló film valamint az arra épülő, a képzési anyagként elkészülő ún. „beszélgetési segédlet” hatékony felvilágosító-, és a módszertan elterjesztését segítő eszközzé válik az őket használók kezében és lehetővé teszik, hogy az érintett iskolai közösségekben konstruktív konzultáció kezdődjön a témában.
A projektben kidolgozott akkreditálásra kerülő hat órás felkészítő műhely keretében segítő szakemberekből és kortárs segítőkből álló vetítőpárok oktatása valósult meg. A képzett vetítőpárok által megtartott iskolai beszélgető-vetítő foglalkozások utat nyithatnak a ma még félelemmel vagy tehetetlenséggel jellemzett iskolai erőszak-téma kortárs feldolgozásához, elindíthatják a megelőzéshez és kezeléshez szükséges lépéseket, valamint bevonhatják az érintetteket a konfliktusok közvetlen megoldásába.
A projekt célja az is, hogy segítse a felkészített szakemberek és kortárs segítők hálózattá szerveződését valamint online együttműködésük és szakmai konzultációjuk megvalósulását.